educacio holistica La Bartra

(pel curs del diumenge 18 a LLeida fes clic aquí)


¿Com responem als  canvis dels infants  i joves d'avui?

Dirigit a educadors, professionals, mares, pares ... que viuen l'educació com el retrobament amb el nostre potencial intern i l'alegria d'aprendre com l'estat natural de l'Ésser


  INSCRIPCIONS I  LLOC DE REALITZACIÓ                                                                                                    

LLOC:  La Bartra ( Tarragona, Serra de Prades) , Crtra de La Riba a Farena  Km. 11, 43459 Farena hwww.labartra.com

IMPARTIT:  Ignasi Salvatella i Mercè Trepat, pedagog i mestres especialitzats en portar la visió integral i holística de la persona a l’educació.


DATA: 3 i 4 de maig 
HORARI: dissabte 3 maig de 10 a 14h i de 17a 20h. Diumenge 4 maig de 10 a 17h
APORTACIÓ: 60 € d’Inversió en tu + 67€ d'estància  (dormir i àpats)
(si vols assistir i l’únic inconvenient és el tema econòmic posa’t en contacte amb nosaltres)
Reserva la teva plaça abans del 30 d'abril al correu:   educacio22@gmail.com      636286899 (tardes)

CONTINGUTS                                                                                                                                                     

Claus personals pel canvi educatiu
educant-me educo, educant m'educo
El veritable mestre necessita projectar-se a si mateix amb autenticitat, perquè els seus alumnes aprenguin d'un testimoni de vida.
Ja no ensenya, facilita l'aprenentatge-creixement i l’acompanya.
Per aquest motiu ser mestre significa sortir a l'encontre d'un mateix.
L'educació holística és una reflexió integral sobre els processos de vida-aprenentatge i una nova visió educativa per als temps d'avui que uneix ment, cos i esperit.
PROGRAMA                                                                                                                                                             

Moltes famílies estan optant per camins orientats al desenvolupament integral dels infants i joves. Molts mestres estan trobant camins per fer una educació respectuosa amb el ritme de l'infant i el seu propi procés, que sigui sostenible i transformadora, 
En aquesta línia el taller és participatiu i construïm junts des de la vivència i la pròpia experiència, convençuts que tot el coneixement el portem dins nostre i nomes cal trobar camins d'expressió col·lectiva i individual.
Ens enriquirem amb temes com: 
*        CANVIS EN EL DESENVOLUPAMENT DE LES NOVES GENERACIONS
*        THE MILLENNIANS. LES GENERACIONS DEL MIL·LENNI.
*        SER MESTRE PARE, MARE O EDUCADOR ÉS SER UN MATEIX
*        DESPERTAR LA CONSCIENCIA A TRAVÉS DEL COS. LES INTEL·LIGÈNCIES.
*        EDUCAR PER L'ALDEA GLOBAL. CONSTRUIR JUNTS SENSE ETIQUETES
*        RESOLENT EN EL DIA A DIA 
L'Educació Holística, és la visió emergent d'una educació integral que tingui en compte la realització de la persona i l’equilibri entre totes les seves facetes: física, emocional, mental, energètica i essencial o espiritual. I planteja que el processos de vida-aprenentatge són per a tots. pares, mares, docents, nois i noies... És un intercanvi on tothom creix. 

METODOLOGIA                                                                                                                                                       
Educació lúdica i amb consciència. El cos i la presa de consciència. El cos i el reciclatge energètic Pràctiques quotidianes i holístiques. Relaxació i visualitzacions creatives. Harmonitzar els hemisferis cerebrals.
  • El taller és participatiu i construïm junts des de la vivència i la pròpia experiència, convençuts que tot el coneixement el portem dins nostre i nomes cal trobar camins d'expressió col·lectiva i individual.
  • Aprofundirem a través d'activitats vivencials en quines són les claus per recrear l'educació d'avui. Una educació que s'involucra amb totes les dimensions de l’ésser humà cada vegada més ple i conscient. 
  • La clau d’una perspectiva holística és una nova mirada i una nova actitud cap a les dinàmiques educatives i processos d’aprenentatge, un enfocament innovador que faciliti l’adequació de la educació a les noves necessitats de la persona i la societat.
 
Una educació sense etiquetes que atengui i entengui tots els àmbits de l'Ésser